Юлія Забора
Студентка
Полтавського національного
педагогічного університету імені В.Г. Короленка
МОЖЛИВОСТІ
ТА ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З СЕРВІСОМ NEARPOD.COM. НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У
ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
У сучасних школярів початкової школи ключовими засобами
взаємодії з навколишнім світом стають гаджети та девайси (спілкування у
соціальних мережах, перегляд фільмів, прослуховування музики тощо). Залучення
новітніх інтернет-технології у навчальний процес, дозволить ефективно
взаємодіяти зі своїми учнями у зручному для них форматі. Нові інтернет-технології, а зокрема онлайн-платформа Nearpod дозволяють зробити
процес навчання в початковій школі на уроках інформатики цікавим, насиченим, наочним, пізнавальним, інтерактивним і особистісно-орієнтованим.
Онлайн-платформа Nearpod дозволяє створювати презентації до занять і ділитися ними з дітьми за допомогою навіть мобільних. Ви просто висилаєте учням код презентації, а вони підключаються до неї через мобільні телефони. Як відзначають деякі вчителі, діти можуть забути вдома що завгодно, тільки не свій смартфон.
Дана онлайн-платформа
надає два режими доступу - для учнів і для вчителя.
Режим вчителя
дозволяє створювати навчальні презентації, наповнювати їх необхідним контентом
і ділитися ними з учнями. Продукт, що створює вчитель може нести в собі
інформативну, навчальну функцію для демонстрації нового матеріалу або
контролюючу, а може поєднати всі відразу. Це залежить від того, які цілі
переслідує вчитель початкової школи і які інструменти вибирає для подачі /
збору інформації в своїй презентації [1].
Безкоштовна версія з мінімальним набором необхідних інструментів (платна - функціонал значно розширений), дозволяє завантажувати зображення, графіки, діаграми, аудіо та відео файли, створювати опитування, вікторини, тести та голосування, є можливість використання відкритих питань і для того, щоб учні могли самовиражатися, а також присутній інструмент «дошка», де можна графічно що-небудь зобразити[1].
Важливим та актуальним є те, що дана онлайн-платформа Nearpod надає можливості співпраці вчителя та учнів. Безкоштовна версія Nearpod дозволяє запрошувати до участі в сесії онлайн до 30 учнів, навіть тих, які на даний час знаходяться не в класній кімнаті. Платна версія Nearpod Gold пропонує куди більше можливостей: створення слайд-шоу, вставка відеофайлів, написання вікторин, відкриті питання, інструменти для малювання, додавання графіків і діаграм [3]. Все це дозволяє зробити урок по-справжньому інтерактивним в початковій школі, адже кожна дитина захоплено вирішує завдання за допомогою свого мобільного, і ви при цьому відразу бачите результат і можете приділити кожному належну увагу.
Онлайн-платформа Nearpod надає можливості використовувати більше відкритих питань у презентації, які закликали б учнів початкової школи глибше вивчати тему і висловлювати свою думку. Вчитель може створити такі налаштування або додавати завдання з інших серверів, щоб під час уроку учні початкової школи могли додавати свій контент: зображення, посилання на сайти. Це може бути приводом для насичених дискусій і засобом самовираження [2]. Адже одна з головних переваг використання інтерактивних презентацій у початковій школі в тому, що висловитися публічно і бути почутим може кожен.
На відміну від популярних інструментів для
інтерактивних презентацій, Nearpod не залежить від інших додатків. Брати участь
в сесіях можна з будь-якого пристрою і з будь-якої платформи: iOS, Android,
Windows Phone. Ще одна корисна функція - домашнє завдання. Працювати з презентацією
в такому режимі учні початкової школи можуть самостійно, не підключаючись до загальної сесії [2].
Переваги Nearpod на
уроках інформатики у початковій школі:
·
використання
власноруч створених чи взятих з бібліотеки ресурсу матеріалів;
·
широкий діапазон
форматів робіт;
·
наявність
функції онлайн-трансляцій для дистанційної роботи у реальному часі;
·
можливість
навчання у зручному темпі через наявність двох сесій (онлайн та для виконання
домашніх завдань);
·
надання
звітності про роботу класу після завершення сесії для аналізу успішності
роботи.
Nearpod – це сучасна онлайн-платформа, яка дозволяє створювати навчальні
матеріали, демонструвати їх учням початкової школи не лише на уроках
інформатики і відстежувати результат опанування ними теми.
Список використаних джерел
1.
Прилуцкая
Ю.А. Активизация деятельности учащихся с помощью онлайн-платформы Nearpod //
Новое слово в науке: перспективы развития : материалы VII Междунар.
науч.–практ. конф. (Чебоксары, 15 янв. 2016 г.). В 2 т. Т. 1 / редкол.: О.Н.
Широков [и др.] – Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2016. – № 1 (7). – С.
280-281. – ISSN 2411-8133.
2.
https://nearpod.com/signup/?pcode=A1ZBG9.
3. http://osnova.com.ua/news/1056- Сучасні мобільні технології для
одночасної взаємодії з учнями всього класу протягом уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар